Terug naar nieuwsoverzicht

Onderzoek naar dienstverlening

18 augustus 2015

Domesta biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!

Uw mening telt!

Bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Domesta? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. In augustus / september wordt er ook contact gezocht met huurders die een reparatieverzoek hebben ingediend of die te maken hebben gehad met onderhoud in of rondom hun huis.
Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Waarom dit onderzoek?

Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke vergelijking van de prestaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door USP marketing consultancy in samenwerking met KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties.
Aedes, de branchevereniging voor corporaties, is opdrachtgever voor dit onderzoek.

Vragen?

Heeft u vragen over dit onderzoek? Stuur dan een e-mail of bel met Domesta.   
 

Onderzoek naar dienstverlening